ARHITECT
Cerinte:
- studii superioare de specialitate finalizate (diploma arhitect sau arhitect de interior)
- experienta in proiectare minim 3 ani. Experienta in proiecte de amenajari interioare constituie un avantaj
- cunostinte solide de proiectare, autonomie si capacitatea de eleborare a documentatiilor specifice pentru diferite faze de proiect(CU/SF/DTAC/PT/DE)
- cunostinte bune de operare : Autocad/Adobe/Microsoft office
- responsabilitate, seriozitate, creativitate
- spirit de lucru proactiv, dinamic si eficient
Atributii:
- coordonare/lucru in cadrul unei echipe de arhitecti si proiectanti de specialitate in vederea intocmirii documentatiilor specifice: parti scrise si desenate pentru toate fazele de proiect, in functie de specificul acestuia
- urmarire de santier, supravegherea desfasurarii lucrarilor de executie
- intelegerea si verificarea documentatiilor tehnico-economice aferente proiectelor elaborate
PROJECT MANAGER
Ce cautam:
O persoana cu minim doi ani experienta in project managementul de amenajari interioare cu focus pe design, in care sa fi dobandit si perfectionat urmatoarele:
- Cunostinte specifice de management al proiectelor: planificare, bugetare, urmarire executie.
- Cunostinte despre desfasurarea proiectelor de amenajare interioara
- Abilitati de comunicare si de negociere, planificare, organizare, control si capacitate de analiza si sinteza, si nu in ultimul rand, spirit de echipa
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimare= o buna comunicare
- Corectitudine, Seriozitate, Asumarea responsabilitatilor
- Cunostinte PC: Pachetul Office, in special Excel avansat, Word, Outlook, soft-uri dedicate managementului proiectelor;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
- Preocupare pentru dezvoltare profesionala
Care sunt responsabilitatile:
- elaborarea planului proiectului in ansamblu- din faza de proiectare pana in faza de inchidere
- Coordonarea tuturor steakholderilor proiectului
- Intocmirea bugetului si a timeline-ului de executie si al cash-flow-ului necesar proiectului
- Realizarea licitatiilor pentru furnizorii necesari proiectului, negocierea si stabilirea relatiilor contractuale cu acestia
- Verificarea planurilor de executie si propunerea de solutii constructive/de optimizare daca este cazul.
- Organizarea lucrarilor pe santier si coordonarea echipelor de lucrari, in functie de prioritati
- Urmarirea executiei lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si a respectarii termenelor de executie.
- Intocmirea si/sau verificarea situatiilor de lucrari, a rapoartelor de lucru, a proceselor verbale sau orice alta documentatie cu caracter tehnic.
- Efectuarea receptiei lucrarilor pe etape de executie si asigurarea de conformitate a acestora.
Cum aplici:
daca te regasesti in descrierile de mai sus, asteptam CV-ul si portofoliul tau la adresa de email contact@prographic.ro si te vom contacta pentru a stabili o prima intalnire!
Copyright prographic © 2023